Postarea de azi nu-i o rețetă, e o idee. Ideea liniștitoare a unui început de zi bun. Cu o cană de cafea neagră, puțină pită, ouă fripte fără ulei (cele fierte-s mai sănătoase dar azi îmi permit dezmăț), o salată din roșii de Turda cu măsline de cine știe unde și un pic de ulei de măsline, cu telemea peste care am presărat oarece ierburi uscate (oregano, busuioc). Micul dejun e o promisiune pentru mine însumi, promisiunea că va fi bine în ziua care urmează. Îmi place să mă țin de promisiuni, ori măcar să lupt pentru ele până la capăt. Azi n-ar trebui să lupt dar ar fi bine să mă asigur cumva că va fi o zi bună. În seara asta gătesc pentru 90 de oameni, cinci feluri de mâncare diferite. Să fiți (fim) sănătoși.
Era să uit, că am multe pe cap dar pe asta trebuie să v-o spun: dacă regret ceva legat de week-endul care stă să înceapă, regret că nu pot să particip la Cluj Brands Tour, mișcare organizată de Alina și Răzvan de la TVDece. Ei doi au invitat un grup bloggeri din țară să facă un altfel de tur al Clujului, un tur al brandurilor renumite pe care le are Clujul. Că ne plac, că nu ne plac, sunt din Cluj brandurile acestea și au succes. Cineva muncește pentru succesul ăsta (ups, succesul nu se întâmplă, se câștigă) și eu unul apreciez și eforturile celor ce muncesc pentru brandurile de Cluj și eforturile celor de la TVDece pentru popularizarea acestor branduri. O să le și pomenesc, în ordinea numerelor de pe tricouri: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus, Trilulilu. Partenerii acestui tur sunt Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom,Ludwig Bavarian Bierhaus,Starbucks şi Webfactor.